3 komentarze do “Szczepienia – historia prawdziwa

  1. Witam ja jako dziadek Ś.P mojej wnuczki która zmarła w trzecią dobę po szczepieniu i jestem rozgoryczony ze w naszym kraju jest przymus szczepień co jest nie zgodne z prawem sanepid nie ma prawa wymuszać na nikim tego ja zamierzam wytoczyć pozew zbiorowy Jestem bardzo rozgoryczony tym co sie w naszym kraju robi,inaczej tego nazwać nie potrafię jak zezwolenie na mordowanie dzieci niewinnych czekam na odzew

  2. Musimy z tym walczyć!!! Ja mało nie straciłam dziecka po szczepieniu, na szczęście przeżyło, ale było w bardzo ciężkim stanie. Dlatego walczę z tą szczepionkową bandą ludobójców. Proponuję, żeby pan Dziadek założył własny blog, który ja zareklamuję tu i u siebie na moim blogu głównym. Proszę tam opisać co się stało i prosić czytelników, którzy mieli podobne przejścia, żeby komentowali i podawali adresy mailowe. Jak się was zbierze większa grupa, będziecie mogli wspólnie wystąpić do sądu. Koniecznie kontaktujcie się ze stowarzyszeniem STOP NOP, bo oni tam mają prawników i wiedzą, jak postępować (info jest na górze bloga „Gdzie szukać pomocy” https://vaccgenocide.wordpress.com/gdzie-szukac-pomocy/).

    Blog na WordPress zakłada się bardzo łatwo, w razie problemów pomogę. I bardzo ważna rzecz: moderacja komentarzy!!! Ludzie opłacani przez szczepionkowych ludobójców piszą kłamliwe i nienawistne komentarze pod każdym wpisem o szkodliwości szczepień, ale nigdy, pod żadnym pozorem nie wolno z nimi dyskutować. Takie komentarze należy natychmiast oznaczać jako spam i kasować.

Jeśli twój komentarz się nie ukazał zajrzyj na stronę Zasady komentowania bloga (na górze)