STOP NOP – Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach informuje i pomaga poszkodowanym

.

STOP NOP, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach „STOP NOP”

NIE SZCZEPIMY

5 myśli nt. „STOP NOP – Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach informuje i pomaga poszkodowanym

  1. co ja moge zrobic moja wnuczka zmarła w trzecią dobe po szczepieniach jestem rozgoryczony tym ze sie zmusza rodzicow do tych szczepien prosze o pomoc

  2. Bardzo współczuję Dziadku, to straszne!!! Nie ma innego sposobu, niż poszukać innych poszkodowanych przez szczepienia i złożyć zbiorowy pozew do sądu. Sam nie wygrasz, ale jeśli będzie takich ludzi większa grupa, wtedy jest szansa, że świat o was usłyszy i że skończy się ten szczepionkowy terror. Zgłoś się do Stowarzyszenia STO NOP, tam ci pomogą!

  3. Dodałam linki do Stowarzyszenia i do Forum Nie szczepimy. W tym forum można uzyskać porady prawne i pomoc, zajrzyj tam koniecznie (trzeba się zarejestrować).

  4. jestem mama 4miesiecznego synka,ktory dostal odczyn poszczepienny na krztuzca.piersze szczepienie w szpitalu przeszly dobrze ale nastepne posziptalne bardzo źle tak ze musialam wzywac pogotowie,po 4godzinach od szczepienia napadl go wielki krzyk który nie moglam opanowac.okazalo sie ze jest uczulony na krztuzca bylam w Poznaniu otrzymal acelularny krztusiec ale ja dalej mam obawy co do szczepienia.prosze o rade jestem wktopce.

Jeśli twój komentarz się nie ukazał zajrzyj na stronę Zasady komentowania bloga (na górze)

